HomeНаука и техникаRelated VideosMore From: 5-Minute Crafts

19 Super Cool Science Experiments For Kids And Adults

65554 ratings | 7475875 views
Subscribe to 5-Minute Crafts here: https://www.youtube.com/channel/UC295-Dw_tDNtZXFeAPAW6Aw?sub_confirmation=1 Facebook: https://www.facebook.com/5min.crafts/ Instagram: https://www.instagram.com/5.min.crafts/
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (2355)
TheKingofPops (9 hours ago)
just saying that the foam experiment and the fire monster goes really slow.
MkaylaRocks (20 hours ago)
What is spirit I might do the charcoal looking thing for a science project but i need to know what it is thx
Not interesting
Vitória Rodrigues (2 days ago)
can someone give me the name of the experiment 1:26 and an explanation PLEASE URGENT
Moon Strike (3 days ago)
1:26 spirit? Yo mean sprite
COOKIEWASD (4 days ago)
booooooooooooooo
Maple Peel (4 days ago)
What kind of spirit and somthing as tyw base did ye use
coolnumb123 (4 days ago)
hey imma just get some hydrogen peroxide for my kid real quick so he can do a science experiment, hope he doesnt mistake it for water.
very epic chief (4 days ago)
These are cool and all that but where would you get all those chemicals 😕😕
Tasinatahir. Tasina (5 days ago)
Same hacks every time
Next What (6 days ago)
https://www.youtube.com/edit?o=U&video_id=BLtnq2YdVDs
Manuel Eziekwe (6 days ago)
a guy roasted you guys
Manuel Eziekwe (2 days ago)
+mr.fatnibba 1 no it doesnt im just saying
mr.fatnibba 1 (3 days ago)
Manuel Eziekwe wow the whole world cares
Akansha Singh (7 days ago)
yar magnet ke upar jo lattu spin kar raha hay vo caisy bana ha?
Holly Strong (7 days ago)
hi
abdoullah A.S.M (7 days ago)
what is the first ingredient in 1:26
Lily Carlisle (7 days ago)
0:58 AND AT LAST I SEE THE LIIIGGHHHTTT
Paradise Gamer534 (8 days ago)
I mean which normal kid doesnt have potassium permegrate just lying around
CrazyShark1635 (8 days ago)
What kind of oil
Bts Army (9 days ago)
What's the experiment from 1:22 called?
Rk Srivastava (9 days ago)
Make more science video
Nehla Noor (10 days ago)
1:26 Can anyone plz say what was the first ingredient
Nehla Noor (7 days ago)
+A Smol Piece of Apple Pie 🤔🤔
Nehla Noor hmm maybe yeast?
Nehla Noor (7 days ago)
+A Smol Piece of Apple Pie I tried the experiment with sand but it's not working
Nehla Noor I think it’s sand.
Nehla Noor (9 days ago)
+Tyson Fritz the ingredient before that spirit?
Kyle Farndell (10 days ago)
Poo
parag malik (12 days ago)
1:30 disgusting ᕦ( ̿ ﹏ ̿ )ᕤ
Nazo Chanell (13 days ago)
I am gonna get hydrogen pe
edileusa gomes lopes (14 days ago)
L O L
hassan shaikh (15 days ago)
What is already in the plate at 1:27🤔🤔🤔🤔🤔
Emily E (15 days ago)
Doing elephant toothpaste for my science project The hydrogen peroxide and potassium permanganate and dish soap thing
Ɗoctor Ñexus (16 days ago)
1:16 when you eat in Taco Bell
Iqra Umar (16 days ago)
u r little bit wrong...actually these experiments r not for kids....and of course u r also not a kid...
Haleema imran srs (16 days ago)
You all are a veryyyyyyyyyy big lier
Darren Cen (17 days ago)
0:17 is that what happens to your stomach if you do that
Keyla Mariño Miranda (17 days ago)
no lo doy paser
Julissa Mercado (18 days ago)
What is spirit? And the name of the experiment of the minute 1:12
Saqib Hassan (18 days ago)
In the experiment you are rubbing your fingers to produce smoke at 4:15, Is that paper sand paper?
Jesus Condom (19 days ago)
Anar huts chi
Mucical Fox (19 days ago)
Is this all chemistry?
sweeti raj (19 days ago)
Osm
zayab Iftikhar (19 days ago)
Which kind of soda is used and there is sand under this
Pelea Silviu (20 days ago)
Totul fals.
V pandeeswari (20 days ago)
What this Soda
Remove Kebab (20 days ago)
Nice photoshop
Garota Tumblr (20 days ago)
Sou a única Br?
Genesis Catalan (21 days ago)
Finally no clickbait
Yoongi _BTS (21 days ago)
The sound is so annoying
MK TV (21 days ago)
Water color blue😱😱😱😱🖓
Johnni Harden (21 days ago)
that is so so so cool nice
Antweezy (22 days ago)
how much potassium manganate ?
sasmita dash (22 days ago)
Thank u very much
vlogger 4life (23 days ago)
1:25 guys pls tell me what's the brown thing on the plate
RAVEL NARARYA (23 days ago)
Im watching this at school
Vince Maminta (23 days ago)
WHAT IS THE SPIRIT? NAME OF THE EXPERIMENT OR AN INGREDIENT?
Nehla Noor (23 days ago)
1:17 *I would like to do it for my science exhibition in school...Can anyone please say why does it happen(reason)*
Ram Ashish (24 days ago)
Very best wishes to you
Amit Adsul (24 days ago)
Who ever likes science please like the video
Bari Rudin (24 days ago)
https://www.youtube.com/channel/UCLT8D3pO3zaaPBKC8ZdTF1Q
Renee Mckim (25 days ago)
super cool !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZVRYAN123 STUDIOs (25 days ago)
This is where the thumbnail not joking 1:35
Miya Playz (26 days ago)
I saw this in my Activity room cause We were gonna do Magic for science cause My school is In Imus Cavite We always have school programs Anyway back to my School we had a science experiment Me and my classmates were so excited They were saying "Woah!" They always say it I was group 2 and in Group 5 there experiement was "DOOMED!" WELL all of the group were safe.. While the group 5 wasn't Well if you don't what is my grade It's grade 2-iloilo I'm from Hope campus!! Well If your not learning Idk!! xD my advisor is Sr.jude Paolo D. Idk xD 1like=100 Subs!! Or likes😊
xd Xxzi3y (26 days ago)
1:25
1:36 OMG it's Jack Baker from Resident Evil 7.
Noel Mariano (27 days ago)
Fire is totally for kids 😇
شنو تحطين عليه و يصير هكذا 🤔
Tuomas Peuranen (29 days ago)
Awesome 👌
florian haka (29 days ago)
7:05 green water ???!!!
Suman Tolambia (29 days ago)
superb...
Shhubhangi Srivastava (29 days ago)
5 minute crafts is amazing 🤗
Daniel Wilson (29 days ago)
Well I found free $5342a money making system that is really working:(just go to) greatworks.club/?gXGmy Great work...
special K (29 days ago)
0:57 I ALMOST SET MY HOUSE ON FIRE
MIGIE REÎN FRØM PH (30 days ago)
-Hello-
Rasta Mutush (30 days ago)
~Wow~
meenakshi ravichandran (30 days ago)
Whether this project may work out?
Michael Benyoun (30 days ago)
AMAZING
Sharon Wright (30 days ago)
Idk idc
Sharon Wright (30 days ago)
Wait seven second riddles has the same experiment at the beginning
Chocolate Cow (30 days ago)
0:58 Kim Jong Un is sending out the -missiles- nukes right now
Unkn0wn Secrets (1 month ago)
Tea Bag HAHA get it?... i need friends...
dilshad dilshad (1 month ago)
Spirit किसे कहते है हिन्दी मे बताओ
Neelabh Singhania (1 month ago)
Mc
MysticStarry Fox (1 month ago)
This first one didn’t work for me:(
Samam Aslam (1 month ago)
1:29 experiment can we can use baking soda
Dawn (1 month ago)
Yeah mate, I’m pretty sure I left my dry ice lying around somewhere
Dawn (1 month ago)
Nope nope nope
MUSICAL strength (1 month ago)
In 0:34 failed failed! !!!!!!
Megadewi19 Megadewi19 (1 month ago)
waw kren
Munahil Jabeen (1 month ago)
dry ice ???
#0:50 what
model no 1 (1 month ago)
Nic
kwawii Goo Goo Grace (1 month ago)
Save word don't make it worse I'm saying don't do fire tricks
Trisha Naik (1 month ago)
Plz make a video of all the methods we can make slime
Ched Lawrence Braga (1 month ago)
Cool!!!
Guyloveshusky (1 month ago)
THIS VIDEO IS FAKE YOU COULD SEE BRIGHT SIDE IN FADED RIGHTING
Rares Mihai Epure (1 month ago)
4:10 it didnt work
Seth Allen (1 month ago)
What kind kf spirit are they using
Kha s (1 month ago)
What is the model reaction for this?
ThE JoKeR (1 month ago)
Vinegar and baken soda.
Arachana Verma (1 month ago)
nice
Hà Nguyễn Thu (1 month ago)
Whaaaaaaaaaaaaaaat! 🙀
Halsey Gray_ (1 month ago)
1:25 what kind of spirit is that?
bestcookie gaming (1 month ago)
Lol Read more
Lamorożec 006 (1 month ago)
1:23 what is this? This is sand?

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.